Een bloemetje

20160821_124616-1Zoals gisteren beloofd, hierbij de 2e kaart die ik gemaakt heb. Eerst van wit cardstock een kaart gesneden van 13,5 x 13,5 cm. Daarna aan de binnenkant van groen b een vierkant van 13 x 13 cm. Aan de rechtervoorkant heb ik de flowercorner (Creatable Lr0428) uitgesneden en gekleurd met memento inkt in de kleur van het groene cardstock. Voorop de Circle & Flower Stich (Craftable Cr1248) uit groen cardstock gestanst en daarop plaatje Mattie’s mooiste Autumn bouquets (Mb0161) geplakt. Onderaan nog 2 peertjes uit hetzelfde knipvel geplakt en bovenaan tekst gefeliciteerd (mal Nellie Snellen).

Dit was dus de 2e kaart. De 3e wacht ik nog even mee omdat deze voor mijn (ex)collega is en omdat zij regelmatig op mijn blog kijkt wil ik deze er nog niet opzetten. Is n.l. voor haar verjaardag! 

Mallen en plaatje (behalve tekst) zijn van Marianne Design.

Groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Bloemenkaarten. Bookmark de permalink .

2 reacties op Een bloemetje

  1. Gerrita Huisman zegt:

    Betha goed bezig hoor. De volgende kaart is zeker voor Coby?

    Vriendelijke groet,

    GerritA Huisman 🎯
    Interim casemanager verzuim & intuïtieve coach
    http://www.gerritahuisman.nl<http://www.gerritahuisman.nl>
    06-24791363

Geef een reactie

