Batcat

Gisteren w20160828_151454-1as het dan weer zonnig dan weer bewolkt en soms wat te fris om buiten te zitten dus ben ik aan de slag gegaan in mijn hobbykamer. Ik heb voor deze kaart weer eens de Dutch Doobadoomal Medal (470.713.130) gebruikt. Deze heb ik uit oranje cardstock overgetrokken en iets kleiner uit designpapier Canedian Fall (Pk9138). Een rechthoek ook uit hetzelfde bloc geknipt en gemat op beige cardstock. Daarop een deel van de mal uit het designpapier geknipt en aan beide kanten de Border Triangle (Lr0385) geplakt. Hierop een rondje uit het designpapier en deze gemat op beige cardstock. De Batcat is een digistempel van Mo’s Manning en ik heb deze ingekleurd met Copic markers. Rechts pompoenen (Lr0431), en aan onderkant en linkerkant nog blaadjes (Cr1336), Twigsset en Petra’s Larix ( Lr0437 en Lr0438 nieuwe mallen maand september Marianne Design). Linksbovenaan tekst Herfst (Col1397 Charming alfabet). Rechtsbovenaan spinnenweb met spin. Alle mallen (behalve spinnenweb) zijn van Marianne Design. Het is een herfst/halloweenkaart geworden.

Ik vind ‘m wel leuk geworden, hopelijk jullie ook! Tot de volgende keer, groetjes Betha

Deze kaart laat ik meedoen met challenge 27 van Marianne Design Krea Diva’s en de challenge Halloweenkaart van Hobby Nu-Marianne Design.

Dit bericht werd geplaatst in Jaargetijden. Bookmark de permalink .

Een reactie op Batcat

  1. Artesania zegt:

    Superschön ,eine tolle Herbstkarte,ganz goldig!Vielen Dank für deine Teilnahme bei der MD Kreadiva´s challenge in diesem Monat!
    Liebe Grüße deine Gudrun

Geef een reactie

