Mooie herfstkleuren

Zoals ik beloofdCoby 2016 had hierbij de 3e kaart van de serie. Deze heb ik gemaakt voor mijn (ex)collega die morgen jarig is. Omdat ik haar kaart al heb verzonden kan ik ‘m nu plaatsen op mijn blog. Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van de Dutch Doobadoomal Ticket (470.713.129) die bestaat uit 2 delen maar ik heb er een 3e deel aan toegevoegd. Eerst uit beige cardstock overgetrokken en daarna de 3 delen uit designpapier(Canedian Fall Pk9138) iets kleiner gesneden. Op linkergedeelte spinnenweb en spin linksboven geplakt en rechtsonder pompoenen, eikeltjes en blaadjes(Creatable Lr0431, Leabilities en Craftable Cr1336). In het midden een plaatje van Gerda’s hobbyshop Onderaan weer blaadjes (Craftable Cr1336) en bovenin herfstbladeren (Creatable Lr0430). Hierop een strikje met charm (Ju0908) . Op rechtse gedeelte ook spinnenweb met spin en onderaan een ton, bezem, blaadjes en eikeltjes (Creatables Lr.0430, Lr0434, Craftable Cr1336 en Leabilities).  Op de eikeltjes en spinnenweb na, zijn alle mallen en designpapier van Marianne Design.

Ze vond de kaart prachtig, dus geslaagd! Tot de volgende keer, groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Jaargetijden. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

