Met pensioen

Giste20160904_124949ren deze fles (Dutch Doobadoo) gemaakt voor een collega/vriend die met vervroegd pensioen gaat.  De fles heb ik eerst uit kraft karton gesneden en daarna uit designpapier van Maya design. Omdat het dubbelzijdig bedrukt papier is heb ik met 1 zijde de fles”bekleed” en de labels uit de andere zijde gesneden. Op onderste label heb ik op kraft karton een tekst (Amy Design) gestempeld. Plaatje is van Syta v.Gelderen. Tekst op bovenste label en banner(Joy) is ook van Amy Design . Capsule heb ik uit goud karton geknipt. Nog 2 zelfgemaakte bloemetjes onderaan op label geplakt en touwtje om capsule.

Ik denk dat hij ‘m wel leuk zal vinden! Groetjes Betha

 

Dit bericht werd geplaatst in Pensioen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

