Winterpret

20161106_102024

Wat is die stans van de Husky toch leuk! Ik heb deze kaart gemaakt met één van de nieuwe mallen van Dutch Doobadoo Tritech A4 (470.713.315). Heb deze uit donkerrood cardstock overgetrokken en daarna uit designpapier I wish van Maya design wat kleiner geknipt. Op linker en rechterflap heb ik de Husky uitgestanst in paarsrood/wit en grijs/wit. De linker Husky heb ik met de staart naar beneden en kop wat naar rechts en rechter Husky staart omhoog en kop naar links opgeplakt. Op de kop van de rechter Husky heb ik het mutsje gezet en links de wantjes (beide Marianne Design) verhoogd opgeplakt. In het midden een plaatje van??? Vond ik nog en past zo goed bij de Husky’s dat ik daardoor de inspiratie kreeg voor deze kaart. Achter plaatje 2 kerstbomen verhoogd opgeplakt. Alles met wat sneeuw gedecoreerd en nog 2 stoffen sterretjes boven rechter Husky geplakt. 

Materialen die ik heb gebruikt: Marianne Design Creatables Lr0379 en Lr0440. Collectable Col1414. Papier: I wish van Maya Design.

Hoop dat ik jullie wat inspiratie heb gegeven? Fijne zondag verder en tot de volgende keer, groetjes Betha

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Kerstkaarten. Bookmark de permalink .

Een reactie op Winterpret

  1. Artesania zegt:

    Gorgeous work !Thank you so much for sharing this beautiful card with us at Mariannes Design Kreadiva´s challenge this month.Good Luck!
    Greets Gudrun DT

Geef een reactie

