Merry Xmas

bethaGisteren deze kerstkaart gemaakt die ik mee laat doen met kerstbomenkaarten maand november bij de Marianne Design Club. Ik heb wit cardstock gesneden van 30 x 15 cm en gerild aan iedere kant op 7 1/2 cm en 3,25 cm. Designpapier uit paperblok Marianne Design iets kleiner gesneden. Links en rechts op buitenste kanten heb ik 2 kerstbomen, huisje en kerkje MD verhoogd opgeplakt. De grote kerstboom heb ik nogmaals uitgestanst en doormidden geknipt. Daarna links en rechts in midden verhoogd opgeplakt. In midden mal van MD geplakt met daarachter plaatje van Gerda’s hobbyshop. Achter onderkant van mal nog rijtje kerstboompjes MD geplakt. Op binnenste linker- en rechterkant heb ik met de letters van MD Merry Xmas geplakt. Nog een strik bovenaan mal in midden (gemaakt met de bowabra).

Materialen die ik heb gebruikt: Marianne Design Creatables Lr0425 en Lr0443; Craftable Cr1287 en Collectable Col1397; Paperblok Pk9142.

Groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Kerstkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

