Hallo meneer de sneeuwman

20161120_142601Ik had een tijdje geleden de stempels met sneeuwmannen en wintermuizen van Marianne Design gekocht maar nog niet gebruikt.  De sneeuwmannen en muizen eerst gestempeld op wit karton en ingekleurd met copic markers, daarna uitgeknipt.  Wist eerst nog niet hoe ik ze zou gaan toepassen maar opeens kreeg ik het idee om de stempels op mal Dutch Doobadoo Book te gebruiken. Mal overgetrokken op wit cardstock en daarna voorkant iets kleiner uit designpapier. Bovenaan binnenkant wit ribbelkarton met zwarte distressinkt wat gekleurd. Met embossingmal (Marianne Design) een sneeuwhelling gemaakt en bij bovenste rand afgesneden. Deze aan onderkant geplakt. Bovenaan een rand kerstbomen. De sneeuwman op ski’s heb ik bovenaan de embossingrand met foamtape geplakt zodat het lijkt of hij van de helling af gaat. Halverwege heb ik de muizen en nog een sneeuwman met foamtape opgeplakt. 

20161120_142625Aan de binnenkant heb ik designpapier geplakt. Met foamtape een witte kerstboom en muis met slee geplakt. Nog tekststempel met embossinginkt gestempeld en wit embossingpoeder erover en met heattool opgelicht. Ook aan de voorkant heb ik dit met een tekststempel gedaan. Als laatste voorop en in binnenkant nog met sneeuw sneeuwvlokken en sneeuwrand gemaakt.

Materialen die ik heb gebruikt: Paperbloks Pk9069 en Pk9077; Stempel teksten Pl1517, muizen Ht1608 en sneeuwmannen Ht1609. Kerstbomen Lr0379 en Lr0444.

Dit was ‘m weer voor vandaag. Groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Kerstkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

