Wintertime

20161202_112358Een kerstkaart gemaakt met Dutch Doobadoomal tent. Deze uit grijs cardstock gesneden en iets kleiner uit designpapier. Uit wit cardstock Petra’s bells (Marianne Design) uitgestanst en beïnkt met memento London fog. Toen met foamtape op opening geplakt. Op binnenkant plaatje van Saskia van Gelderen geplakt en daaronder een sneeuwrand geknipt van wit cardstock die ik aan de bovenrand heb bewerkt met sneeuw. Aan de voorkant (aan binnenkant) heb ik nog een sneeuwrand geplakt en bewerkt met sneeuw. Voorop 2 rendieren van Joy en een boompje (MD) die ik heb bewerkt met sneeuw. Bovenaan de klokken nog een kanten strikje en tekst geknipt van onderkant designpapier.

Materialen die ik heb gebruikt zijn: Joy rendieren 6002/2029. Marianne Design boom creatable Lr0375, Petra’s bells creatable Lr0337. Papier Maya design. Mal Dutch doobadoo tent 470.713.312.

Intussen al heel wat kerstkaarten gemaakt, maar ik ben nu zo lekker bezig dat ik nog even door ga voor volgend jaar??!! 

Groetjes en tot een volgend keer, Betha

Dit bericht werd geplaatst in Kerstkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

