Wintertijd/IJzig koud

Deze kaart heb ik gemaakimage-2016-12-04t met de Dutch Doobadoomal Triptych 2 A4. Uit lichtblauw cardstock gesneden en iets kleiner uit designpapier van Maya design. Ook aan de buitenkant van de flappen heb ik dit designpapier gebruikt en daaroverheen een lint geplakt zodat de kaart dicht kan gestrikt worden. Aan de binnenkant links heb ik een kerstboom en het edelhert van Marianne Design geplakt. In het midden de krans van MD 2 x uit wit glanzend cardstock en 1 x uit groen glanzend cardstock gestanst. Daar tussenin nog wat takjes van dezelfde mal. In de krans een plaatje van MD geplakt en boven en onder de krans een tekstje van MD. Op de rechterflap heb ik 2 huisjes en het kerkje met daarvoor een rijtje kerstboompjes, allen van MD. Nog met wat sneeuw gedecoreerd.

Materialen: Marianne Design Creatables Lr0379, Lr0444, Lr0443 en Lr0442; Craftable Cr1387; Tekst PL1517 .

Laat een berichtje achter, altijd leuk en ik lees deze altijd! Tot de volgende keer maar weer, groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Kerstkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

