Winter

 Heb onde20161205_085544rtussen alle kerstkaarten al geschreven en net op de bus gedaan dus dat klusje is weer geklaard. Ga nog wel even door met het maken van kerstkaarten dan heb ik tenminste een buffertje voor volgend jaar. Deze kaart had ik vorige week al gemaakt maar nog niet geplaatst op mijn blog. Eerst een witte kaart van 21 x 21 gesneden uit cardstock en dubbel gevouwen. Bovenaan heb ik d.m.v. wolkenmallen (Leane Creatief) -deze eerst uitgestanst- met blauwe inkt wolkenlucht gemaakt. Daarna bomenrand (Marianne Design)uit groen metallic cardstock (Joy) gestanst en verhoogd opgeplakt. Toen sneeuwmannen (MD) gestempeld op stempelkarton, ingekleurd met copic markers en uitgeknipt. In rijtje verhoogd met foamtape opgeplakt. Achter de sneeuwman die kijkt nog een steel met bordje “winter” (MD) geplakt en als finishing touch nog wat sneeuw onder de sneeuwmannen gedaan. 

Materialen die ik heb gebruikt zijn: Leane Creatief: wolkenmal; Joy: metallic cardstock groen; Marianne Design: Creatable Lr0444, stempels Pl1517 en Ht1609.

Tot de volgende keer, groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Kerstkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

