2017

Voor de sketch challenge nr20161215_103126 22 van Dutch Doobadoo heb ik deze kaart gemaakt, model 470.713.304. Eerst heb ik deze uit wit cardstock overgetrokken en daarna ieder stukje uit designpapier van Pion Design. Onderste stukje is uit designblok Rustic Wood van Marianne Design. Daarna heb ik linksboven een hulsttak en rechtsboven een poinsietta geplakt. Van het raam heb ik het middenstuk uitgestanst en de spijlen iets smaller geknipt. Daarachter een plaatje van Syta van Gelderen. Tegen het links opstaande stuk een vogelhuisje en fiets geplakt die ik heb bewerkt met gesso wit. Tegen rechtsopstaande stuk heb ik een boom geplakt. Onderop de cijfers 2017 en 2 sneeuwmannen die ik eerst heb gestempeld en ingekleurd met copic markers. Daarna uitgeknipt en met popupstukjes op onderkant geplakt. Nog wat sneeuw rond de sneeuwmannen, met pearlpen rode besjes op hulsttak en pareltje in poinsietta en klaar is ie!

Materialen die ik heb gebruikt zijn: Marianne Design Creatables 4, Lr0244, Lr0375 en Lr0435; Craftables Cr1290 en Cr1389 en Collectable Col1347. Paperblok Pk9124 en stempel Ht1609. 

Deze kaart doet mee voor de challenge 22 van Dutch Doobadoo en de wedstrijd december van Marianne Design Club.

Weet niet of ik voor de kerst nog wat post op mijn blog dus wens ik iedereen die mijn blog bezoekt een fijne kerst en een goed nieuwjaar toe. Groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Kerstkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

