Proost op het nieuwe jaar

20161227_114243Je hebt wel eens dat je iemand vergeet een kerstkaart te sturen, ik was er 2 vergeten dus toen maar 2 nieuwjaarskaarten gemaakt, waarvan hier er één geplaatst. Ik heb één van de nieuwe mallen van Dutch Doobadoo gebruikt (Shape art A5 label 470.713.141) die ik eerst uit wit cardstock heb overgetrokken en daarna iets kleiner uit designpapier. Pandabeer uitgestanst  en verhoogd opgeplakt met in zijn pootje een klein champagneglas (zelf getekend en uitgeknipt). Rechts van de beer de cijfers 2017 en links heb ik voor het eerst een handlettering tekst geschreven op wit cardstock en daarna uitgeknipt en verhoogd opgeplakt.

Materialen die ik heb gebruikt: Marianne Design: Collectables Col1409 en Col1418; paperblok Pk9141. 

Groetjes en fijne jaarwisseling, Betha

Dit bericht werd geplaatst in Kerstkaarten. Bookmark de permalink .

Een reactie op Proost op het nieuwe jaar

  1. harry zegt:

    Mooie kaarten

Geef een reactie

