Schort

20170109_100425Een beetje laat, maar ik wens hierbij iedereen die mijn blog bezoekt, een gezond en gelukkig 2017!

Eindelijk weer eens een kaart posten. Deze had ik al een paar dagen liggen maar nog niet gepost. Ik ben n.l. bezig met een workshop online “Schrijven met penseel” en dat is zeer verslavend dus kom ik bijna niet toe aan kaarten maken. 

Deze kaart heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo (schort 470.713.616). Eerst overgetrokken op rood cardstock en daarna iets kleiner uit designpapier. Uit hetzelfde designblok de zakjes op het schort uitgeknipt en randje eromheen van rood cardstock wat ik met een gaatjestang heb geponst. In “buikzak” 2 ovenwanten, pollepel en garde uitgestanst en met foamtape vastgezet. Nog van geruit lint bandjes bovenin en aan zijkanten geplakt. Als laatste tekst “jarig” op “buikzak” geplaatst. 

Materialen die ik heb gebruikt: Marianne Design Craftable Cr1247; Collectable Col1397 en paperblok Pk9126.

Hopelijk tot snel weer, groetjes Betha

 

Dit bericht werd geplaatst in Verjaardagskaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

