60 jaar

irma-2017Deze fleskaart heb ik gemaakt voor mijn buurvrouw die afgelopen woensdag 60 jaar is geworden. Ze heeft hem nog niet gezien omdat ze op vakantie is, maar ik zet ‘m in huis neer zodat ze de kaart ziet als ze thuiskomt. Heb gebruik gemaakt van de Dutch Doobadoomal Champagnefles (470.713.602). Deze uit rood cardstock overgetrokken en uit Pion designpapier iets kleiner gesneden. Label voorop ook uit hetzelfde designpapier maar dan de achterkant. Van goudkarton bovenaan label met zegel gesneden en de kurk van zwart cardstock. Daaromheen een touwje met labeltje en daarop tekst zelf geschreven. Stempelafdruk is van Paper Shelter (Sportstar), hiervan heb ik de bal op haar hand weggeknipt en in plaats daarvan een tekstlabeltje geschreven en opgeplakt. Stempel heb ik ingekleurd met copic markers. Op label nog met brushmarker naam en met fineliner 60 jaar en hartelijk gefeliciteerd geschreven. Dit zijn trouwens mijn eerste openbare probeersels van het schrijven met penseel (workshop Karin Joan) en handlettering. 

Tot de volgende keer, groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Verjaardagskaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

