Hallo kleine meid

20170118_155406Voor de wedstrijd januari van de Marianne Design Club was de opdracht om een kaart voor de geboorte van een kleinkind te maken. Heb er 2 gemaakt, 1 voor een jongetje en 1 voor een meisje, de laatste laat ik hier zien. Ik heb hierbij voor beide de Dutch Doobadoomal diper gebruikt (470.713.615). Eerst heb ik deze uit wit cardstock overgetrokken en de verschillende delen iets kleiner uit designpapier. Langs de randjes heb ik kant geplakt. Voorop een oudere mal van Marianne Design en daarop ook een oud plaatje van MD (Eline’s baby). Op de flappen van de luier links en paar knoopjes geplakt en rechts een tekststempel en nog 2 knoopjes. Een rechthoekig stukje wit cardstock bestempeld met tekst “een kleinkind geboren” en dit gemat op designpapier. De flappen van de luier heb ik met 2 stukjes lint dichtgeknoopt.

Materialen die ik heb gebruikt zijn: Marianne Design: plaatje (nummer weet ik niet meer); Creatable Lr0152; paperblokken Pb7025 en Pb7041; tekststempel Ec0106.

Deze kaart laat ik mee doen met de challenge 30  van de Marianne Design Kreadiva’s. 

Groetjes en tot de volgende keer, Betha

Dit bericht werd geplaatst in Babykaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

