Zeg het met bloemen

20170125_153532De tijd gaat snel en ik zag net dat het alweer een tijdje geleden is dat ik een kaart had gepost. Deze is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo (Cookies 470.713.609). Deze heb ik uit roze cardstock overgetrokken en iets kleiner uit designpapier. Deksel en voorkant ermee beplakt. Daarop plaatje en onderaan wat zelfgemaakte bloemen en andere bloemetjes met takjes gepeplakt. Om deksel pot een lintje geknoopt en met touw aan lintje nog 2 labeltjes waarvan 1 met tekst “zeg het met bloemen”.  De andere heb ik nog even leeg gelaten omdat het misschien wel een Valentijnskaart wordt en ik dus naderhand dit labeltje kan bestempelen. 

Dit was het alweer, tot de volgende keer, groetjes Betha

Materialen die ik heb gebruikt: Marianne Design: tekst Pl1523; plaatje Vk9551 en designpapier Pk9107. 

Dit bericht werd geplaatst in Bloemenkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

