Lekker tuinieren

8-2-2017Deze geweldige nieuwe mal van Dutch Doobadoo zaterdag gekocht en gelijk maar even uitgeprobeerd. Eerst heb ik ‘m uit wit cardstock overgetrokken en daarna iets kleiner uit designpapier. Bovenkant van de laars heb ik het designpapier met foamtape opgeplakt. Onderaan de laars heb ik een kruiwagen met groenten, laarzen en gieter verhoogd met foamtape opgeplakt. De kruiwagen heb ik eerst uit mat zilver karton gesneden en daarna nog een keer uit zwart karton voor het wiel en de handvatten. De groenten heb ik uit verschillende kleuren cardstock gesneden en in kruiwagen geplakt met foamtape. Laarzen uit zwart cardstock (eentje omgekeerd geëmbossed) en witte randjes met gelpen erop getekend. Gieter uit mat zilver karton gesneden. Daarna label met tekst verhoogd opgeplakt en een vlinder -die ik met klei in een malletje heb gemaakt- gekleurd met stift en met parelstift kleine pareltjes erop gespoten. 

Materialen die ik heb gebruikt: Dutch Doobadoo mal boots 470.713.619. Marianne Design: Creatables Lr0260 en Lr0316; Craftable Cr1393. Paperblok Pb7049. Tekst is een banner download van Karin Joan.

Tot de volgende keer, ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat. Groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Diverse. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

