Garden

bert-2017-1bert-2017-2Gisteren deze kaart gemaakt voor een vriend die volgende maand jarig is. Model van de kaart is de Dutch Doobadoomal Book. Deze heb ik uit wit cardstock overgetrokken. Daarna heb ik een wit stuk cardstock iets kleiner gesneden, ook de “rug” van het boek nogmaals uit wit cardstock, en met bister bewerkt. Dit geeft zo’n leuk effect wat echt bij de versieringen past vond ik. Ook in de binnenkant van de kaart heb ik dezelfde techniek gebruikt. Bovenaan heb ik een stukje ribbelkarton geplakt als “bladzijden”. Daarna heb ik het grote fotoframe (Marianne Design) uit wit cardstock gestanst, daarna de grondmal 2 x uitgestanst en op elkaar achter fotoframe geplakt. Daartussen wat groenten en daarachter de stempel (MD maand februari) die ik heb ingekleurd met copic markers. Voorop fotoframe de mol die ik eerst heb gestempeld op wit cardstock en ingekleurd met copic markers, zo ook de rupsen. Deze uitgeknipt en allemaal verhoogd opgeplakt met foamtape. Onderaan grasrand en daarin een schepje en harkje gestoken. Op de rug de tekst “Garden” uitgestanst en verhoogd opgeplakt. Binnenin de kaart nog een kruiwagen met daarin schep, hark en greep. Links tekst gestempeld.  

Materialen die ik heb gebruikt zijn: Marianne Design Collectables Col1346, Col1388 en Col1397. Craftables Cr1355, Cr1393 en Cr1397. Creatable Lr0260. Stempels Ht1612 en Ht1614 en tekststempel Kj1701. Lea’bilitie 45.0300. 

Tot de volgende keer, groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Herenkaarten. Bookmark de permalink .

Een reactie op Garden

  1. Tineke van der Linden zegt:

    Wauw, wat een geweldige kaart!!
    Groetjes Tineke

Geef een reactie

