Voorjaarskriebels

image-2017-02-20-1

Gisteren aan image-2017-02-20de slag geweest met één van de nieuwe

 

 

 

 

Dutch Doobadoomallen card art fold A4. Deze heb ik eerst uit wit cardstock overgetrokken en randen beïnkt met Distress inkt. Daarna designpapier op voor en binnenkant iets kleiner gesneden en dit ook beïnkt met Distress inkt. Daarna heb ik eerst een geruit blauw lint geplakt om de kaart later dicht te kunnen strikken. In het midden van de binnenkant heb ik een al oude mal van Marianne Design uitgesneden en daarachter plaatje van Gerda’s hobbyshop geplakt. Rechts onderaan heb ik wat blauwe druifjes uitgestanst en nog wat “gevallen” druifjes links onderaan geplakt. Op rechter binnenflap een vlinder gestempeld en op linker binnenflap tekst en uitgestanst vlindertje. Op de voorkant heb ik over het lint nog een blauwe reep cardstock geplakt en tekst in wit met embossingpoeder gestempeld op rechterflap. Daarop nog blauwe druifjes en een vlinder uitgestanst en verhoogd met foamtape opgeplakt. Op linker buitenkant nog wat “gevallen” blauwe druifjes onderaan en bovenaan een vlindertje. Daarna kaart dichtgestrikt. 

Materialen: Marianne Design Creatables Lr0116, Lr0158, Lr0356 en Lr0402. Stempels Cs0926, Cs0965 en Pl1523. Paperblok Pk9112 en nog eentje waarvan ik het nummer niet meer weet. Dutch Doobadoomal 470.713.621.

Groetjes en tot de volgende keer, Betha

Ik laat deze kaart meedoen met de Challenge 14 van Marianne Design Diva’s.

 

Dit bericht werd geplaatst in Jaargetijden. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

