Neushoorn

thijmen-2017Gisteren deze kaart gemaakt voor de zoon van een vriend die in maart jarig is. Deze keer heb ik met de producten van Joy gewerkt. Eerst heb ik een donkerbruine kaart van 15 x 15 cm gesneden en daarop designpapier van 14,5 x 14,5 cm. Toen heb ik van een ander vel designpapier uit hetzelfde paperblok 2 stukken gescheurd en deze een beetje overlappend opgeplakt. Toen heb ik een uitgestanste mal in het midden geplakt en daarop plaatje van neushoorn. Rechtsonder klimop en rechtsboven en linksonder wat bloemen die ik eerst met witte stempelinkt op zwart cardstock heb gestempeld en toen met wit embossingpoeder heb bewerkt. Linksboven een (gratis download)ballonlabel van Karin Joan waaraan ik een touwtje heb bevestigd. Nog wat pareltjes hierop geplakt en ook in het midden van de bloemen een parel geplakt. 

Materialen: Joy’s craft (Noor design) mal 6002/0416; stempel bloemen (hoort bij mal) 6004/0009. Paperblok weet ik het nummer niet meer van. Klimop is een mal van Marianne design Creatable Lr0206.

Groetjes en tot de volgende keer, Betha

 

Dit bericht werd geplaatst in Dierenkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

