Dieren in het water

20170302_154335In de Marianne Design Club is de opdracht voor de maand maart een kaart met dieren in het water. Ik heb deze vanmiddag gemaakt. Model kaart is een Dutch Doobadoomal die ik heb overgetrokken op blauw cardstock en uitgesneden, daarna iets kleiner uit wit cardstock gesneden. Daarna heb ik met blauwe distressinkt d.m.v. de masks Wolken en Golven van Dutch Doobadoo het witte cardstock bewerkt. Daarna heb ik de rietkant gestempeld aan de horizon en deze ingekleurd met copic marker. Toen de zwaan met kleintjes, waterlelie en blad en de kikker uitgestanst uit verschillende kleuren cardstock. De vleugels van de zwaan heb ik nogmaals uit wit cardstock gestanst en met distressinkt wat grijs gekleurd. Daarna met foamtape op de eerste zwaan geplakt. Het waterlelieblad met foamtape op de golven geplakt en daarop met foamtape de kikker en waterlelie. Ik heb 2 sneden gemaakt net onder de rietkant en daarin de jonge zwaantjes met foamtape geplakt. Ook voor de grote zwaan heb ik een snede gemaakt en de zwaan met foamtape daar een beetje ingestoken. Rechtsboven heb ik nog een tekst geplakt die ik op wit cardstock heb gestempeld.

Materialen: Dutch Doobadoomal 470.713.118(flower 4 petals); masks 370.715.029 en 470.715.037. Marianne design Creatables Lr0408, Lr0459 en Lr0461. Stempels Tc0835 en Pl1523.

Tot de volgende keer, groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Dierenkaarten, Jaargetijden. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

