Even helemaal niets

Deze kaart heb ik gemaakt voor de sketchwedstrijd maand april van Marianne Design Club. Ik heb hier gebruik gemaakt van de layered stempels maand april van MD. Eerst heb ik van wit cardstock een kaart gesneden van 15 x 15 cm. Daarna van wit cardstock een rechthoek van 5 x 12 cm, een rechthoek van 6 x 10 cm en een vierkantje van 5 1/2 x 5/12 cm. Deze heb ik met verwijderbare tape op elkaar geplakt volgens de sketch en daarna heb ik de tulpen erop gestempeld. Daarna tape verwijderd en alle losse delen gemat op zwart cardstock. Daarna weer in de juiste volgorde en plaats met foamtape verhoogd opgeplakt. Rechts moesten er 3 strookjes komen. Ik heb toen op 3 strookjes een woord of 2 woorden gestempeld en de strookjes gemat op zwart cardstock. Eerste strookje, daaronder op de kaart zelf volgende woorden, weer strookje met woorden en daaronder weer woorden op kaart zelf en als laatste een strookje met de laatste woorden. De strookjes heb ik met foamtape verhoogd opgeplakt. Aan rechterbovenkant nog 3 x een 1/2 tulp gestempeld en om bos tulpen nog een strikje die ik uit een MD mal heb gestanst. Nog wat druppels op de bloemen en onderaan de kaart gezet.

Materialen: Marianne design Creatable Lr0326, stempels Tc0853 en Ec0164.

Groetjes en alvast fijne paasdagen! Groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Bloemenkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

