Joepie jij bent jarig

Eén van mijn (ex)collegaatjes wordt op 5 mei 60 jaar en daarvoor heb ik deze kaart gemaakt. Het is een bendi kaart die ik op Youtube heb gezien en naar eigen idee heb nagetekend. Eerst  2 stukken wit cardstock van 15 x 15 cm gesneden. Eén stuk heb ik door de helft geknipt en met een randmal van Marianne Design iedere helft door de stansmachine gehaald, 1 x ronding links en de andere ronding rechts. Alle 3 stukken heb ik met designpapier bekleed en daarna de kaart in elkaar geplakt. Aan de binnenkant heb ik de Dutch Doobadoomal theezakje gesneden van wit cardstock en ook bekleed met designpapier. Dit zakje links schuin op de kaart geplakt. Rechts koffiepot en kopjes, die ik uit designpapier heb gestanst, met foamtape verhoogd opgeplakt. Op voorste flap de etagere uit zilver cardstock gesneden, de macarons uit gekleurd cardstock en daarna met stempelinkt bewerkt. Koekjes uit donkerbruin en cremekleurig cardstock gestanst en alles op de etagere geschikt en met foamtape opgeplakt. Naast de etagere nog een plaatje van kopjes met macarons. Ik heb de tekst van stempels Karin Joan (MD) op wit cardstock gestempeld met roze memento stempelinkt en daarna uitgeknipt en los van elkaar op theezakje en op onderste linker flap geplakt. Daarna nog een tekst op wit cardstock met bruine memento stempelinkt en onder het woord Coffee geplakt. Op een stukje wit cardstock, wat ik eerst heb beplakt met designpapier  heb ik nog tekst gestempeld, bovenin een gaatje geprikt en lintje erdoor gehaald, dit in theezakje gestoken. Als laatste nog een bloemetje wat ik zelf heb gemaakt naast de etagere geplakt.

Materialen die ik heb gebruikt zijn: Marianne Design Creatables Lr0395, Lr0462, Lr0463. Craftable Cr1403. Paperbloks Pk9135 en Pk9143. Stempels  Pl1524, Kj1701, Kj17o7 en Kj1708. Plaatje Vk9557.

Ik wil deze kaart mee laten doen met de Challenge 176 van Marianne Design Challenge blog. 

Groetjes en tot de volgende keer, Betha

Dit bericht werd geplaatst in Verjaardagskaarten. Bookmark de permalink .

5 reacties op Joepie jij bent jarig

  1. Dat ziet er gezellig uit! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

  2. Judith zegt:

    Helemaal gaaf Betha en ook nog mijn kleur…hihiih
    Leuk dat je mee doet met onze koffie/thee challenge.
    Groetjes van Judith
    DT team Marianne Design Challenge Blog

  3. Wybrich zegt:

    Deze is echt leuk, en er is ook veel te zien! Prachtige creatie Betha!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich

  4. Mooie feestelijke kaart Betha!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

  5. Ellie Bakker zegt:

    Wat een prachtige verjaardagskaart Betha leuk met het servies en etagère vol lekkers.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

Geef een reactie

