Mixed media met rozen

Vandaag heb ik eens gespeeld met mix media. Je ziet zoveel voorbeelden hiervan tegenwoordig op internet dat ik het toch ook eens wilde proberen op een kaart. Heb eerst een stuk wit cardstock van 14 x 14 cm gesneden en met verschillende kleuren memento inkt 2 verschillende stencils van Dutch Doobadoo tekst en steentjes, op cardstock overgebracht. Linksonder en rechtsboven heb ik toen met modeleerpasta stukjes van een ander stencil op de kaart aangebracht. Toen met de steentjesmal van Marianne Design (behorende bij een embossingfolder) uit roodbruin cardstock gestanst en in stukken geknipt verschillend op de kaart geplakt. 3 layered rozen en blaadjes op apart wit cardstock gestempeld met memento inkt en uitgeknipt. Deze met foamtape linksonder op de kaart geplakt. Linksboven nog een tekst gestempeld en rechtsboven nog een zelfgemaakt bloemetje geplakt. Daarna de kaart op een dubbele brique kaart geplakt.

Materialen die ik heb gebruikt zijn: Dutch Doobadoo stencil bricks, 2 andere stencils waarvan ik het merk niet meer weet. Marianne Design: rozen stempel Tc0855 en tekst stempel Cs0987 en van de steentjesmal weet ik het nummer niet meer.

Weer eens wat anders dan mijn andere kaarten, maar erg leuk om te doen. Groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Diverse. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

