Sta even stil

Op de knotsgekke kaartendagen heb ik de mal van de koe (Marianne Design) gekocht en deze kaart er mee gemaakt. Model van de kaart is één van de laatste nieuwe Dutch Doobadoomallen (Dutch shape art 2 A5). Deze heb ik uit mosgroen cardstock gesneden en iets kleiner uit wit cardstock, hierop heb ik met de Dutch Doobadoomask Bubbles bovenaan met blauwe en onderaan met groene memento inkt dit stencil overgebracht. Toen heb ik een plaatje van Marianne design gemat op mosgroen cardstock en in midden van kaart geplakt. Links op het plaatje de molen en een hekje rechts met foamtape opgeplakt. Daarna de koe met in haar bek een tulp en vooraan nog een graspol. Boven plaatje de tekst gestempeld.

Materialen: Dutch Doobadoo 470.713.143 (Dutch shape art 2 A5), 470.990.004 (Dutch mask art A5 bubbles). Marianne Design: Creatables Lr0208, Lr0209 en Lr0360. Collectables Col1383 en Col1426; stempel Ec0163 en plaatje lt576. 

Ik wil met deze kaart meedoen aan de Challenge 33 Alles met Dieren van Marianne Design Kreadiva’s.

Tot de volgende keer, groetjes Betha

 

Dit bericht werd geplaatst in Dierenkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

