Beertje met karretje

Zag in het blad Marianne dat deze label mal weer gebruikt werd en omdat ik deze ook al lange tijd niet tevoorschijn had gehaald, heb ik deze kaart er mee gemaakt. Eerst mal uit shine kiezel karton gesneden en daarna op kraft cardstock geplakt en langs de rand iets groter geknipt. In het midden de middelste mal uit een stuk designpapier gesneden en opgeplakt. Het plaatje heb ik op een stuk kraft cardstock geplakt en uitgeknipt. Daarna plaatje met foamtape op de label geplakt. Daarna met Nuvo Crystal drops wat druppels op beertje’s pet en op karretje gemaakt. Ook links boven aan plaatje wat druppels. Onderaan plaatje heb ik 2 swirls uitgestanst 1 uit kiezel en 1 uit kraft cardstock. Daarna met foamtape wat verspringend van elkaar opgeplakt. Op uiteinden van swirls nog een zelfgemaakte bloem geplakt en in het midden van de bloem nog een druppel Crystal drops. Bovenaan de kaart nog een strik geplakt van gestreept lint.

Ik laat deze kaart mee doen met de Challenge 17 van Marianne Designdiva’s.

Materialen die ik heb gebruikt zijn: Creatables Lr0334 en Lr0414; Paperblok Pk9135, Plaatje Ewk1249.

Groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Babykaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

