Lieve groetjes

Misschien dat jullie wel op facebook hebben gelezen dat Karin Joan een Megaworkshopevent houdt op 24 juni a.s. voor het hersentumorfonds. De moeder van Joshua (hersentumorpatiëntje) had haar gevraagd of zij een inzamelingsactie wilde en kon organiseren om geld op te halen voor het fonds. Vandaar dit megafestijn!  Ik ben er ook bij! Nu vroeg ze op social media of iedereen een kaart wilde sturen naar Joshua die momenteel in het ziekenhuis ligt. Dit kaartje heb ik voor hem gemaakt. Het model van de kaart is van Dutch Doobadoo (bone). Deze heb ik uit wit cardstock overgetrokken en uitgesneden. Daarna iets kleiner uit designpapier. Het plaatje is van Gerda’s hobbyshop en heb ik in een mal van Marianne Design geplakt die ik uit designpapier heb gestanst. Ik heb 2 hondenpootjes en wat botjes uitgestanst en rechts opgeplakt met foamtape. Als laatste heb ik de mal “Groetjes” 2 x uitgestanst. 1 keer uit designpapier en 1 keer uit wit cardstock. Daarna op elkaar geplakt en linksonder op kaart bevestigd. Linksboven nog “lieve” gestempeld (kun je niet zo goed zien op de foto) en met witte gelpen een hartje getekend. Hoop dat Joshua hier blij van wordt.

Materialen: Dutch Doobadoomal dogbone 470.713.627; Marianne Design Craftables Cr1241 en Cr1368. Stempel/stans Kj1712. Paperbloks Pk9119 en Pk9138.

Tot de volgende keer, groetjes Betha

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Mix Media. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

