Spelende zeehondjes

Ik had de mal van de zeehondjes al een tijdje in huis maar door het warme weer nog geen kaart mee gemaakt. Doordat het gisteren minder weer was en niet zo warm meer heb ik ze eindelijk kunnen verwerken in deze kaart. Het model is van Dutch Doobadoo die ik uit donkerblauw cardstock heb gesneden en daarna iets kleiner uit designpapier. Daarna stukje visnet schuin rechtsboven opgeplakt. Patrijspoort uitgestanst en daarachter een rondje geknipt van designpapier. De zeehondjes en de bal uitgestanst en in elkaar gezet en met foamtape eentje achter de patrijspoort en eentje rechtsonder met opgeplakt. 3 meeuwen uitgestanst en ook met foamtape opgeplakt, uit snavel van 2 meeuwen een klein visje en nog 2 visjes achter patrijspoort, eerst heb ik 2 openingetjes gesneden en de visjes daarin gestoken. Linksonder nog koraal wat ik uit donkergrijs cardstock heb gestanst. 

Materialen: Dutch Doobadoomal shape art frame 470.713.142; Marianne Design Craftables Cr1277, Cr1279, Cr1364 en Cr1406. Collectable Col1432 en paperblok Pb7052.

Deze kaart wil ik mee laten doen met challenge 35 van Marianne Design Kreadiva’s.

Groetjes en tot de volgende keer, Betha

Dit bericht werd geplaatst in Zon, zee en strandkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

