IJsjes is zomer

Vandaag deze kaart gemaakt voor de  sketchwedstrijd maand juni van de Marianne Design Club. Ik heb een witte dubbele kaart gesneden van 15 x 15 cm. Op mijn kraftsheet heb ik met memento inkt 2 kleuren roze gestempeld en besproeid met water. Hier heb ik de voorkant van de witte kaart doorheen gehaald zodat het een aquareleffect heeft gekregen. Hierop volgens de richtlijnen van de wedstrijd stukken designpapier geplakt. Daarna de ijshoorntjes uit kraft cardstock gestanst en met bruine mementoinkt details gekleurd. Toen uit verschillende kleuren cardstock de bolletjes ijs gestanst. De ijshoorntjes heb ik op de 3 verschillende strookjes met foamtape verhoogd opgeplakt, daarna de bolletjes ijs erop en met Nuvo glow drops spikkels op ijsjes gemaakt. Bovenin en in midden tekst die ik gestanst heb en onderaan ijsstokje, eerst gekleurd met roze stempelinkt en daarna met handlettering stempel het woord zomer gestempeld. Als finishing touch nog voor en achter woord “ijsje” en voor en achter woord “zomer” wat glow drops gezet. 

Ik wil deze kaart ook mee laten doen met de challenge 180 van Marianne Design Challenge blog. 

Materialen die ik heb gebruikt zijn: Creatable Lr0365, Collectable Col1397, Stempel Ec0159 en paperbloks Pk9135 en Pk9147.

Groetjes en tot de volgende keer, Betha

 

Dit bericht werd geplaatst in Zon, zee en strandkaarten. Bookmark de permalink .

3 reacties op IJsjes is zomer

  1. Judith Thoonen zegt:

    Wat een leuke kaart heb je gemaakt zou je zo zin krijgen in een ijsje.
    grt van Judith

  2. IJsjes is zeker zomers, heerlijk! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

Geef een reactie

