Ik wens jou……

Voor de sketch juli van de Marianne Design Club heb ik deze kaart gemaakt. Witte kaart van 18 x 13 cm gesneden. Designpapier van 17,5 x 12,5 cm gesneden en van ander designpapier stuk van 9,5 x 14 cm, van aqua cardstock stuk van 8 x 11,5 cm gesneden en alle hoeken afgerond met afrondpons. Daarna uit designpapier mal van Marianne Design gestanst en deze doormidden geknipt. 3 Witte strookjes geknipt, 2 afgerond op de hoeken en uit 1 een V-tje geknipt volgens de sketch. Zonnebril uit zwart cardstock gestanst en slippers uit designpapier. De bandjes van de slippers heb ik uit glitter karton gestanst. De slippers nogmaals uit foam gestanst en die uit het designpapier daarop geplakt. Met foamtape bandjes op de slippers bevestigd. Achter zonnebril sheet geplakt wat ik met bruine copic marker eerst bruin heb gemaakt zodat het een zonnebril is geworden. Het ijsje is een stempel die ik op roze cardstock met roze memento-inkt heb gestempeld. Alles op elkaar geplakt waarbij ik de losse elementen met foamtape verhoogd heb opgeplakt. Daarna de kaart nog versierd met kleine stempels.

Materialen: Marianne Design Creatables Lr0445 en Lr0477; Paperblok Pk9135 en stempels Kj1713 en Kj1714.

Deze kaart laat ik dus meedoen met de sketchwedstrijd maand juli van de Marianne Design Club.

Groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Zon, zee en strandkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

