Sun See Sand Summer

Had één van de nieuwste mallen van Dutch Doobadoo (de slippers) nog niet gebruikt en vond ze zo leuk dat ik er gisteren een kaart mee gemaakt heb. Ik heb de slippers eerst uit roze cardstock gesneden en daarna iets kleiner uit designpapier. De banden van de slippers heb ik uit roze glitter karton gesneden. De banden heb ik onderaan bevestigd met roze brads en bovenaan een bloemetje geplakt. Daarna een roze kaart gesneden van 15 x 13 cm. Daarna wit karton van 14,5 x 12,5 cm gesneden en onderaan golven gestempeld en onderaan bovenkant duinen. Boven de duinen met memento inkt blauwe lucht gemaakt en wolkjes al zie je daar niets meer van nu de kaart klaar is, haha! De slippers heb ik iets over elkaar op de bovenkant geplakt met foamtape. Daarna heb ik de kleine slippertjes, ijsje, strandstoel en schelpjes uitgestanst. De slippertjes uit designpapier en de bandjes weer van 2 kleuren glitterkarton. Deze een beetje opgebold op de slippertjes geplakt. Doek van de strandstoel ook uit designpapier en ijsje uit wit en roze cardstock waarna ik op de bovenkant nog wat Nuvo glow drops heb aangebracht. Tilda heb ik ingekleurd met copic markers en met pop-upjes onder op de kaart bevestigd zodat ze los staat en het lijkt of ze pootje is aan het baden. Schelpjes links met foamtape opgeplakt. De kleine slippertjes heb ik tussen de banden van de grote slippers met foamtape en ook de strandstoel en het ijsje met foamtape opgeplakt. Als laatste tekst op roze cardstock gestempeld met roze (rose bud) memento inkt, uitgeknipt en in midden opgeplakt.

Materialen: Marianne Design: Creatables Lr0365, Lr0423 en Lr0477. Craftable Cr1363. Paperblok Pk9135. Stempel tekst Kj1714 en duinen en golven Tc0840 en Tc0838, Dutch Doobadoo mal Flip Flops A5 470.713.633.

 Ik wil deze kaart mee laten doen met de challenge 182 van Marianne Design Challenge Blog en challenge 36 van Marianne Design Kreadiva’s.

Hopelijk vinden jullie deze kaart net zo leuk als ik!!! Groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Zon, zee en strandkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

