Hallo zonneschijn

Ik had al een tijdje een begin gemaakt met een mix mediakaart. Had een stuk watercolor papier van 14,5 x 14,5 cm gesneden en mask van Dutch Doobadoo met struktuurpasta op stuk papier aangebracht. Dit laten drogen en toen heb ik het een tijd laten liggen omdat ik nog niet wist wat ik er verder mee wilde doen. Gisteravond heb ik live naar video van Janet Blaauw van Hobbyvision zitten kijken.Zij gaf een demonstratie met de magical shakers van Lindy’s. Ik kreeg toen inspiratie en ben vanmiddag met de kaart verder gegaan. Heb verschillende kleurtjes magical shakers op kaart gestrooid en met veel water bespoten zodat alle kleurtjes door elkaar liepen. Resultaat vond ik fantastisch geworden. Kreeg toen het idee om nog een stuk watercolourpapier te besprenkelen met magical shakers in dezelfde kleuren en toen dit droog was heb ik de zonnebril en de slippers hieruit gestanst. De strandstoel en strandhuisje heb ik uit designpapier gestanst wat qua kleur hier heel goed bij past. Achter zonnebril en strandhuisje heb ik nog lichtgroen vellum geplakt. Als laatste nog tekst met aquakleur stempelinkt op designpapier gestempeld en uitgeknipt. Alles daarna met foamtape verhoogd opgeplakt. Deze kaart heb ik op een gele kaart van 15 x 15 cm geplakt. 

Materialen: Dutch Doobadoo mask art A5 Circles (470.715.107). Lindy’s magical shakers kleuren Lederhosen Laurel, Bavarian blue, Yodeling Yellow en Oktober fest. Marianne Design creatables Lr0422, Lr0424 en Lr0477, Paperblok Pk9147.

Tot de volgende keer, groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Mix Media, Zon, zee en strandkaarten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

