Prettige feestdagen

20161012_152259-1Deze kerstboom is weer gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo (470.713.117 kerstboom). Eerst heb ik deze overgetrokken op donkergroen cardstock en daarna nog iets kleiner uit hetzelfde cardstock. De achterste en voorste kerstboom heb ik beplakt met designpapier van Maya design. Alles heb ik eerst met de papierdistresser opgeruwd en beïnkt met distressinkt. Ik heb de kleinere kerstboom wat naar onderen op de grote geplakt. Daarna heb ik 2 vierkanten van designpapier geknipt en over elkaar verspreid opgeplakt. Daarop plaatje. Onderaan kerstbomenrand en links nog een enkele grote kerstboom. Daarvoor het rendier en rechtsboven 2 poinsettia’s. Bovenin de kerstboom nog een banner met tekst. 

Materialen die ik gebruikt heb zijn: Creatables Lr0379, Lr0435, Lr0442, Lr0444. Plaatje lt587. Tekst en banner zijn van Joy’s craft.

Deze kaart laat ik meedoen met challenge 10 van Marianne Design Divas.

Tot de volgende keer, groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Kerstkaarten. Bookmark de permalink .

2 reacties op Prettige feestdagen

  1. gerrita zegt:

    Betha jij bent goed in timemanagement! Fijne kerstdagen en een heeeel gelukkig 2017!
    Overigens, je hebt weer een prachtige kaart gemaakt.
    Groetjes Gerrita

  2. blankina zegt:

    Wow super prachtige MD creatie fijn dat je meedoet bij de Marianne Design Divas challenge , tot de volgende MD creatie, succes lg Blankina

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.