Beterschap uit de fruitschaal

20191004_160404

Voor de nieuwe challenge van Marianne Design moet er een beterschapskaart worden gemaakt. Ik heb gekozen om de mal Appel van Dutch Doobadoo te gebruiken, deze heb ik uit wit cardstock overgetrokken en uitgeknipt. Daarna uit designpapier iets kleiner deze mal overgetrokken en op de witte appel geplakt. De opening rechtsboven heb ik ingesneden, zodat ik de kikker die ik uit groen cardstock heb gestanst, erin kon schuiven. Tussen de pootjes van de kikker heb ik een aardbeitje geplakt die ik uit stempelkarton heb gestanst en met rode memento inkt heb gekleurd. Rest van het fruit heb ik ook uit stempelkarton gestanst en met verschillende kleurtjes memento inkt gekleurd. Daarna compositie gemaakt en verhoogd opgeplakt. Als laatste nog tekst op 2 verschillende ovaaltjes gestempeld en op appel geplakt.

Materialen: Marianne Design tekst Cs1030, designpapier Pk9161, fruit Collectable Col1469, kikker Col1352. 

Deze kaart wil ik dus mee laten doen met challenge 233 van Marianne Design. mariannedesign.blogspot.com

Groetjes Betha

 

Dit bericht werd geplaatst in Beterschapskaarten. Bookmark de permalink .

8 reacties op Beterschap uit de fruitschaal

  1. Suzan zegt:

    Betha ik vind je kaartje prachtig!
    Groetjrs Suzan
    DT MD Challengeblog

  2. Henriët zegt:

    Leuke beterschapskaart! Gaaf zo met die kikker die uit de appel naar voren komt.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

  3. Judith zegt:

    Heel mooi appeltje met fruit geworden.
    Gezellig dat je mee doet aan onze “beterschap/sterkte” challenge…
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

  4. Anita zegt:

    Leuke appel Betha (die heb ik ook nog ergens liggen 😉
    succes met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.