De kikkers hebben plezier in het voorjaar

Ik heb deze kaart gemaakt met de nieuwe mallen maand maart en de mal die ik gewonnen heb bij de Marianne Design Clubdag. Eerst heb ik een groene cardstock kaart van 15 x 15 cm gesneden. Daarop designpapier van 14,5 x 14,5 cm geplakt en versierd met een witte stikrand. Hierop de ronde vlindermal met daarachter plaatje geplakt. Kikkers, waterlelies en riet uit gestanst, met memento-inkt gekleurd en verhoogd opgeplakt. Linksboven de libel en rechtsboven de vlinder (behorende bij de ronde vlindermal) uit wit vellum gestanst. De vlinder heb ik met Zig brushmarker wat gekleurd en beide verhoogd opgeplakt. Daarna nog met de transparante parelpen van Viva Decor wat waterdruppels op de waterlelies en blad gemaakt. 

Materialen die ik heb gebruikt zijn: Marianne Design mallen: Creatables Lr0409; Lr0454; Lr0459; Lr046o en Lr0461. Plaatje lt0593 en designpapier Pk9106.

Hoop dat jullie hierbij ook wat voorjaarsgevoel krijgen. Tot de volgende keer, groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Dierenkaarten, Jaargetijden. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.