The beauty of nature

Vandaag eens zitten stoeien met waterverfeffecten. Had filmpje op You tube gezien hierover.  Ik heb eerst  aquarelpapier (300 grams) nat gemaakt met platte kwast. Onderaan wat verschillende kleuren groene waterverf gestreken en daarna plastic folie verkreukeld en erop gedrukt. Dit laten drogen en daarna krijg je dit effect. Bovenaan met blauwe waterverf ook wat streken gezet en daarna met propje keukenpapier gedept zodat het net lijkt of er wolken zijn. Daarna heb ik 2 x de stempel flower meadow (Marianne Design) gestempeld, ook heb ik een boom (Ali express) gestempeld. Beide ingekleurd met Zig brushmarkers. Daarna heb ik op een stukje aquarelpapier een eendje en een slak gestempeld en ook deze ingekleurd met Zig brushmarkers. Als laatste nog wat vlinders gestempeld en deze ingekleurd. Tekst heb ik zelf geschreven met een fineliner. 

Stempels die ik heb gebruikt: Marianne Design Ht 1613, Ht1614 en Ht 1615. Stempel boom is van Ali express. 

Hoop dat jullie het leuk vinden, weer eens wat anders dan een “gewone” kaart die ik normaal maak. Groetjes Betha

Dit bericht werd geplaatst in Jaargetijden. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.